Monday, February 7, 2011

convoi..cameron highlands

salam...
aku nak kongsi dengan korang semua...
ni gambar time aku p konvoi di cameron highlands dengan member2 aku...
bermacam macam cabaran yang kami lalui untuk sampai di cameron tu...
tapi...
semua itu tak mematahkan semangat aku dan member2 untuk teruskan konvoi kiteowg...
sebenarnyta banyak lagi gambar yang kami snap...
cuma tak larat nak masukkan banyak2...
lambat loading laa...
pape pon...
memang happy laa p konvoi kat sana..
memang puas hati laa...
tak menyesal laa...
memang sejuk waa cakap lu...
ok...
sekian ~!

No comments:

Post a Comment