Monday, March 26, 2012

melepaskan kamu

errmm berat je hati ni td mase nak lepas kan dia dri hdup aku..mula2 skli sy nak
mintak maaf kat awk dngn keputusan sy ni..melepaskan awk x bermaksud sy dah benci
awk..jujur sy ckap sy tetap syg awk dan cinta awk smpai hayat sy,sbb awk sorg la yg penah
membahagia kan sy dngn ckop kasih dan syg..tp xpe,sy ingt ckp awk dlu klau de jodoh xkmne
tp skang ni sy dah sia2 kan jodoh sy..awk..sy nak awk tau sy lepas kan awk ni sbb sy terlampau syg kan awk,memang smua pergaduhan kte bermle dr sy..sy byk berdosa ngn awk..byk buat slah kat awk..
hari2 sy buat awk nangis..sy hargai sgt2 smua 2 awk.awk..terima kasih sbb slma ni awk dah byk mndorong sy
dan perbetul hdup sy,sy janji sy xkan lupe smua ni dan kenangan kte...kepada izda ruzidah mohd ali,sy doa kan awk berjya dlm hdup dan smua perkra..1 lg sy nak ckap pd awk'by sayang yunk tau'perkataan ni la yg sering sy ucap kan waktu sy nak pujuk awk dri menangis tp skang perkataan ni jugak telah mbuat air mata sy keluar swaktu mnulis smua ni.jujur ckap sy syg awk izda.