Monday, March 26, 2012

melepaskan kamu

errmm berat je hati ni td mase nak lepas kan dia dri hdup aku..mula2 skli sy nak
mintak maaf kat awk dngn keputusan sy ni..melepaskan awk x bermaksud sy dah benci
awk..jujur sy ckap sy tetap syg awk dan cinta awk smpai hayat sy,sbb awk sorg la yg penah
membahagia kan sy dngn ckop kasih dan syg..tp xpe,sy ingt ckp awk dlu klau de jodoh xkmne
tp skang ni sy dah sia2 kan jodoh sy..awk..sy nak awk tau sy lepas kan awk ni sbb sy terlampau syg kan awk,memang smua pergaduhan kte bermle dr sy..sy byk berdosa ngn awk..byk buat slah kat awk..
hari2 sy buat awk nangis..sy hargai sgt2 smua 2 awk.awk..terima kasih sbb slma ni awk dah byk mndorong sy
dan perbetul hdup sy,sy janji sy xkan lupe smua ni dan kenangan kte...kepada izda ruzidah mohd ali,sy doa kan awk berjya dlm hdup dan smua perkra..1 lg sy nak ckap pd awk'by sayang yunk tau'perkataan ni la yg sering sy ucap kan waktu sy nak pujuk awk dri menangis tp skang perkataan ni jugak telah mbuat air mata sy keluar swaktu mnulis smua ni.jujur ckap sy syg awk izda.

Monday, December 12, 2011

ape ntah nak tulis...hUu~~

sni rpat2..ha lme dah x tlis blog smpai pwd pon lpe....
nsib baek de bini p tnye die td...huhuu...
urm nak cte pe pon xtau tp rse cam byk je bnd nak cte....
hahaha...ok2 first skli,..smpai skang aku dok dmam lgi..
s'minggu dah kot xlega2 lgi...rimas je hidung nie...ingt ke
demam rindu,tgu r smpai bini aku dtg sni..last2 jmp die pon x hilang gak
demam nie...xpe r ntuk happy kan die dtg snie aku kuat kan dri
bgi die son0k2...ntuk orang tersayang xpe korban skit...bkn sje2 nak tnjuk
tp nak dihargai..2 aje aku mintak....s'panjang tersayang berada dngn aku,
aku pon happy sgt2...ade r gak tmpat aku mnja2 waktu demam...law x
mesti aku dok terbaring je kat uma...ha lpas 2 dlam2 dok demam ni
bini ajak p karok aku jom kan aje r..law x p pon dah xtau nak p mne...
suara dok sengau hidung r'sumbat xpe nyanyi gak mne bole tngok sje rugi r..ehehehee..
lpas je karok kmi lpak2 smbg2 tpu jap sblom aku ntar die blik tdo....
mcam2 r aku dok wat time 2...dok maen tgkap2 gmb smbil melayan karenah sewel bini aku
nie...ehehe..grau syg...dah mcam kne buli pon ade..ha xpe syg pnye psal smua bole...
adoy skit pale r..smpai sni r dlu erk cte aku,sbnar nye byk lgi ni..ble2 aku smbung lg...
had0o skit...tua dah... :)

Monday, November 7, 2011

kejap sangat..had0o..

sayang
sayang
sayang...
npe kjap aje kte jmp...
by xpuas ag tngok muke yunk...
by rindu yunk sgt2 tao x...selalu law
kte jmp yunk tao r kte dok
gurao2 cam ne...tp by hnya dpat tngok muke yunk je...
nak jmp yunk lg dah r
lmbt...nak kne tgu sebulan lg syg....perrgghhhh!!!!
lme kot...syg??? camne nie..??? pe ptot by wat...
by nak yunk skang...yunk nak blik penang by plak nak
blik k.l dah...mang x lah....xpe yunk..by sanggup tgu lg ntok jmp
yunk...tpi yunk janji ngn by yunk tngu by aw.....
bru jmp smlm tp hri nie by dah mule xsbar nak
jmp yunk lgi.....

'by sayang yunk sgt2 tao' lovu u so much sayang...

Saturday, September 10, 2011

raya pnya cita..ehehee

ok2 cnie2 rapat mao cte ckit psal raya...
taun nie pnya raya laen ckit..eh laen ckit pe
laen byk..pe yg laen?? ha yg laen nye taun nie
paling sronok aku rya..bnd ni xsalu dan xprnah jdi kat aku...
ni dia..taun ni mang aku happy sgt2 coz dpat b'raya dgn psangan hdop aku...
kre taun ni amat b'makne bgi aku sbb bnd2 cam
nie aku xprnah rase lgi...huhuhhu...mang aku akan simpan knangan 2 smpai
hayat aku....tq tao sayang sbb b'raya ngn by taun nie...by hargai sgt2...
ha rapat3....de 1 hal lgi yg mnyebab kan aku happy taun nie...
mang happy sgt2 lah...nak tao gak ke???hahahaha...aku de k'kasih gelap
tp aku xb'raya ngn die pon msti die sdey..meh cnie aku p'kenal kan nme k'kasih gelap aku..
ha nie dia jentera hebat aku yg aku syg yamaha rxz..dh r beli taun nie dok umah je die...hahahah...
ok lah smpai cnie je dlu aku nak cte tulis pnjang2 pon bkn kowg nak bace..hehheee gurao2...

ape2 pon...TERBBAAEEKKK!!!!!

Thursday, August 11, 2011

sy syg awk tao!

erm..skang ni sy dh xbole bkak fb awk dh...
awk buat pe pon sy dh xtao...
sy mang xtao lngsung dh pe
awk buat....awk syg
sy kan???awk xmrapu dh kan...??
awk xwat pngai dh kan...?? :(
sy p'caye awk tao...sy caye
sgt2 nie tao...awk jgn nkal2 dh tao...
sy syg awk sgt2 ni....sy dh
xtao dh nak luah kan camne...sy hrap ni lah cre
terbaek spaya awk syg sy awk cinte sy...


l0ve u so much syg!

Wednesday, August 10, 2011

ermmm..ta tao la...

syg???
de bnyak bnd sy nak minx kat awk ni...
tp sy tao awk xnak dan xske pon sy minx bnd ni sume...
1-awk...??npe awk sush sgt nak ltak nme sy kat tepi nme
fb awk...law awk ltak sy snok je tngok...bkn pe pon kdg2
bnd 2 r yunk wat sy senyum ble tngok...tp xpe r sy dh minx byk kli
dh tp awk tetap xnak....
2-awk...??sy tao sy dh wat slah ari 2 smpai awk tkar pwd fb awk 2 spaya
sy xbole bkak dh...tp awk sy dh ckp kan sy xkan wat cam 2 dh..xkan awk xcaye sy...
ni pon sme sy dh minx byk kli pwd fb awk,tp awk tetap berkeras xnak bgi gak...
niat sy minx bkan pe awk...sy cume nak tngok awk wat pe je...sy kan dh ckap sy nak jge awk..
so sy minx 2 ntok sy nak jge awk dri wat bnd2 merapu lg....sy tao awk syg sy...
tp slah ke sy minx lbih ckit...ntok hubungn kte jgak awk.....ok r sy xnak ckp pnjang2...


sy nak awk tao bnd ni....
sy syg awk tao..
sy cinta awk tao..
sy p'caye awk tao..
sy suke awk tao..
awk r sumber ilham sy..
awk r p'beri smangt sy..
sok r awk,love u forever.

Saturday, May 14, 2011

sme2 pk..

npe sume nie jd kat aq....
slah ke aq syg owg 2 sgt2...
ke aq yg slh....dah r mlz nak ckap lbh2
kang die slh pham ag.....
mslah kte owg nie pon mle dri
slh pham.......dan truz jd trok cm nie....
aq xnak slh kan dri die sbb die pnah ckap
life die mang cam 2.....aq nak ckp pe ag
dah die ckp cam 2......ermm...aq mngaku
aq mang x kan tgl kan die wlau pe pon jd...
tp aq kne redha je r....brat gla aty aq nie nak lpaz kan
die...tp aq ksian kat die ari2 ngz sbb aq...ntah r....
aq pon dah abz bg yg t'baek dh kat die.....aq nak wat pe ag pon
aq xtao.....aq iklaz knal ngn die....aq nak die sorg
je dlm aty aq nie........aq sggop brubah sbb die....
sbnar nye aq bkn jniz cam nie aq jahat...tp ble aq
dah jmp ngn owg yg aq syg,tpkse r aq tgl kan sume 2.....
n ag 1...law btol aq xde jdoh ngn die aq akn
wat die bnci kat aq sbb aq xnak die sdih ble ngt aq nt......
'BY SYG YUNK TAO'yunk ngt ayt nie tao..
ari2 by ckap kat yunk tkot yunk lpe......
lebiu 4ever syg....by sntiasa ngt yunk.......