Saturday, September 10, 2011

raya pnya cita..ehehee

ok2 cnie2 rapat mao cte ckit psal raya...
taun nie pnya raya laen ckit..eh laen ckit pe
laen byk..pe yg laen?? ha yg laen nye taun nie
paling sronok aku rya..bnd ni xsalu dan xprnah jdi kat aku...
ni dia..taun ni mang aku happy sgt2 coz dpat b'raya dgn psangan hdop aku...
kre taun ni amat b'makne bgi aku sbb bnd2 cam
nie aku xprnah rase lgi...huhuhhu...mang aku akan simpan knangan 2 smpai
hayat aku....tq tao sayang sbb b'raya ngn by taun nie...by hargai sgt2...
ha rapat3....de 1 hal lgi yg mnyebab kan aku happy taun nie...
mang happy sgt2 lah...nak tao gak ke???hahahaha...aku de k'kasih gelap
tp aku xb'raya ngn die pon msti die sdey..meh cnie aku p'kenal kan nme k'kasih gelap aku..
ha nie dia jentera hebat aku yg aku syg yamaha rxz..dh r beli taun nie dok umah je die...hahahah...
ok lah smpai cnie je dlu aku nak cte tulis pnjang2 pon bkn kowg nak bace..hehheee gurao2...

ape2 pon...TERBBAAEEKKK!!!!!